عزاداری ماه محرم در شمال کشور

rrza_6_(2).jpg

در شمال کشور هم مثل دیگر جای جای کشور عزیزمان عزاداری امام حسین (ع) انجام می گیرد از جمله جاهایی که در شمال کشور مراسم عزاداری امام حسین (ع) بصورت پرشور انجام می گیرد روستاهای سرسبز آن است.در اینجا گوشه ای از  عزاداری سال 94 که در یکی از روستاهای دیدنی و توریستی شمال بنام  روستای پوروا از توابع شهرستان نکا انجام گردید را به تصویر کشیدیم که برای شما کاربران عزیز به نمایش گذاشته می شود.لطفا نظر یادتون نرود.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب: عزاداری امام حسین ع , شمال کشور , پورواء , خبیر , , ] [ 20:42 ] [ رحیم ]
[ ]

گوشه و کنار برج میلاد تهران

برج میلاد

بدون شک کسی نیست که برج میلاد را ندیده و یا درباره آن نشنیده باشد.ششمین برج بلند مخابراتی دنیا که بزرگراه همت و بزرگراه حکیم،از دو طرف  آن را در بر گرفته اند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:برج میلاد ، رستوران گردان ، برج مخابراتی ، خبیر, ] [ 19:28 ] [ رحیم ]
[ ]

دومین همایش مشترک پدافند جامع (عامل و غیرعامل) برگزار شد

دومین همایش مشترک پدافند جامع(عامل و غیرعامل) با عنوان پدافند عامل و غیرعامل، همدلی و همزبانی و موضوع مصونیت بخشی زیر ساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور برگزار شد



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:پدافند غیر عامل ، نیرو های مسلح ، خبیر, ] [ 19:21 ] [ رحیم ]
[ ]

بدون شرح

etal_1.jpg

 

3hqq_2.jpg

 

gvrv_3.jpg

 



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:بدون شرح , خبیر, ] [ 22:4 ] [ رحیم ]
[ ]

موشک عماد بر سر عناد دشمنان

موشک

کمتر کسی است که نداند یکی از عوامل بازدارنده حمله دشمنان ایران به ایران توان نظامی بالاست. ابرقدرت های جهان، توان نظامی بالایی دارند و همواره این توان نظامی را به رخ می کشند و این به رخ کشیدن یکی از اصول نظامی است...



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:موشک های ایرانی , عزت و اقتدار ایران , خبیر, ] [ 20:7 ] [ رحیم ]
[ ]

استکبار ستیزی و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آرمان های انقلاب دارد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و فلسفه شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

به گزارش روایط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه با اشاره به سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 آمده است: این اتفاقات نشان می دهد که ملت ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان های والای انقلابش با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برای همیشه برافراشته نگاه دارد.

در ادامه این بیانیه تآکید شده است: اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و شعار مرگ برآمریکا که بر گرفته از روح انقلابی و بازتولید رخ داد های مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

روابط عمومی ارتش دربخش دیگری از بیانیه خود، بازنمایی چهره واقعی آمریکا و اهداف آن در منطقه و جهان به ویژه در پسا تحریم را نیاز امروز جامعه دانسته و تصریح کرده است: تهدیدات و  راه های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان در ایام پس از مذاکرات هسته ای و برجام باید جدی انگاشته و هوشمندانه با آن رفتار شود.

در پایان این بیانیه، روابط عمومی ارتش، مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی و زورگویی ها را نشأت گرفته از نهضت عاشورا عنوان و اعلام داشته است: فرزندان عاشورایی ملت در ارتش به همراه ملت سرافراز ایران اسلامی با تأسی به مولا و رهبر دوراندیش خود، در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده و آماده جانفشانی در امتداد فرهنگ سرخ عاشورایی هستند.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:آمریکا دشمن شماره یک ، مرگ بر آمریکا ، خبیر, ] [ 20:3 ] [ رحیم ]
[ ]

توسعه همکاریهای دفاعی ایران و چین در حوزه هوایی

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای چینی خود دیدار و گفت وگو کرد و طرفین بر توسعه همکاریهای دفاعی دو کشور در حوزه هوایی تاکید کردند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، دیدار ، همکاری دوجانبه ، خبیر, ] [ 19:59 ] [ رحیم ]
[ ]

نماز قضایی که گناهان را می آمرزد

نماز

اى فرشتگان من به بنده من بنگرید که نمازى را که بر او واجب نساخته ام قضا می کند، گواه باشید که من البتّه گناهان او را آمرزیدم.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:نماز شب ، آموزش گناهان ، خبیر, ] [ 19:46 ] [ رحیم ]
[ ]

باز آماد(اورهال) هواپیمای سی 130 در پایگاه شهید دوران

یک فروند هواپیمای ترابری سی 130 به همت متحصصین و کارشناسان نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

یک فروند  هواپیمای ترابری سی 130 به همت متحصصین و کارشناسان نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، این هواپیما پس از سالها  زمین گیری، با  صرف 30 هزار نفر ساعت کار توسط کارکنان متخصص و فنی پایگاه شهید دوران به طور کامل بازآماد شده و پس از انجام پرواز های آزمایشی، به ناوگان هوایی نیروی هوایی ارتش پیوست .

در مراسم پرواز این هواپیما که با حضور فرماندهان و مسئولین پایگاه شهید دوران انجام شد،  امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده این پایگاه طی سخنانی گفت: به پرواز در آوردن هواپیمایی که سالها زمین گیر بوده  و آن هم در شرایط تحریم،  فقط از عهده  نیروهای متعهد،  توانمند و ولایت مدار برمی آید.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان غیور نیروی هوایی، انجام  چنین کارهای ارزشمند در این شرایط را نوعی جهاد دانست.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 11 آبان 1394برچسب:نیروی هوایی ، تخصص ، تعهد ، توانمندی ،خبیر, ] [ 19:42 ] [ رحیم ]
[ ]

ده شهر بسیار خطرناك جهان

ده شهر بسيار خطرناك جهان

همیشه گفته‌اند كه سفر انسان را پخته می‌كند. اما برخی سفرها برای انسان‌ها، فاجعه آفرین است. از همین رو اماكن، مناطق و شهرهایی هستند كه توصیه می‌شود انسانها كمتر به آنجا سفر كنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان فهرست ده شهر بسیار خطرناك جهان از نظر امنیتی را كه در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر كرده است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:ده شهر برتر , شهرهای خطرناک , خبیر , ] [ 20:6 ] [ رحیم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 18 صفحه بعد