به‌زودی شاهد برچیده شدن نسل داعش و داعشی از روی زمین خواهیم بود

امیر سرتیپ حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های تروریستی دست‌نشانده قدرت‌های بزرگ هستند اما به‌زودی شاهد برچیده شدن نسل داعش و داعشی از روی زمین خواهیم بود.

امیر سرتیپ حیدری، جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه گروه‌های تروریستی جرثومه‌های فساد و دست‌نشانده قدرت‌های بزرگ هستند و همواره در راستای منافع آنان گام برمی‌دارند، تصریح کرد: امیدواریم محافل بین‌المللی با آگاهی یافتن از ماهیت اینها به این نتیجه برسند که باید با اینگونه تفکرات متحجرانه مقابله کنند.

سرتیپ حیدری در خصوص رزمایش مشترک محرم ارتش نیز گفت: در این رزمایش به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم و طی آن تسلیحات جدیدی را مورد آزمون عملیاتی قرار دادیم.

وی همچنین از به‌کارگیری «ربات پدافندی» در رزمایش مشترک محرم خبر داد و افزود: این سامانه پیش از این مورد آزمایش عملیاتی قرار گرفته بود؛ اما برای نخستین بار در رزمایش اخیر در یک فضای متفاوت مورد استفاده قرار گرفت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به استفاده نزاجا از پهپادهای تهاجمی و انواع موشک‌های ضد زره در این رزمایش اشاره کرد.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:گروه تروریستی ،اقتدار ارتش ، خبیر, ] [ 18:46 ] [ رحیم ]
[ ]

جزییات ارسال‌نامه هاشمی به عربستان

هاشمی و عربستان

مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتقال نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی به پادشاه عربستان از طریق وزارت امور خارجه صورت گرفت.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:شیخ نمر ، نامه ، خبیر, ] [ 18:36 ] [ رحیم ]
[ ]

درگیری ناوشکن جماران با هفت قایق دزدان دریایی برای نجات نفتکش

ناوشکن جماران پس از آتش سنگین بر روی دزدان دریایی آنها را وادار به عقب نشینی کرد و نفتکش ایرانی را نجات داد.

ناوشکن جماران پس از آتش سنگین بر روی دزدان دریایی آنها را وادار به عقب نشینی کرد و نفتکش ایرانی را نجات داد.

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در این زمینه گفت: بامداد امروز هفت فروند قایق دزدان دریایی قصد حمله به نفتکش ایرانی را داشتند که با درخواست کمک فوری نفتکش، ناوشکن جماران بلافاصله خود را به محدوده حمله دزدان دریایی رسانده و پس از آتش سنگین بر روی دزدان دریایی آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

سیاری افزود: ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی متشکل از ناوشکن جماران و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر از اواخر شهریور ماموریت خود در آبهای‌ آزاد و بین المللی را با هدف تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتی های تجاری و به نمایش گذاشتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کرده است.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:ناو شکن جماران ، اقتدار ، عزت ، خبیر, ] [ 18:31 ] [ رحیم ]
[ ]

شلیک عربستان به خودش

شیخ نمر

آیت الله شیخ نمر، یکی از فعالان در زمینه ی اصلاح مسالمت آمیز ساختار  سیاسی در عربستان سعودی و خواهان احقاق حقوق اقلیت شیعه در شرق این کشور  و رفع تبعیض های قبیله ای و مذهبی آنان است.  او به شدت سیاست های طائفه ای و مذهبی که عربستان بر مردمش تحمیل می کند  مورد انتقاد قرار داده است. با وجودی که دادگاه وی را به عنوان فتنه انگیز و آشوب گری معرفی می کند که در برابر پادشاه و کشور عربستان به قصد ایجاد افتراق و ایجاد هرج و مرج و براندازی اقدام کرده ؛ اما وی همواره بر گفت و گو و تسامح دینی و مذهبی تأکید کرده است.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 5 آبان 1394برچسب:آیت الله نمر ، خودکشی عربستان ، خبیر, ] [ 18:28 ] [ رحیم ]
[ ]

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش در روسیه پهلو گرفت

ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش صبح امروز در بندر آستاراخان کشور روسیه پهلو گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک انداز پیکان و جوشن صبح امروز وارد بندر آستاراخان کشور روسیه شد.

این ناوگروه با هدف صلح و دوستی و به منظور تحکیم روابط در زمینه حفظ امنیت دریای خزر و توسعه تعاملات دریایی و روابط فرهنگی پس از سه روز دریانوردی در کشور روسیه پهلو گرفت.

دیدار با فرماندهان ناوگان نیروی دریایی روسیه در دریای خزر و برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول حضور ناوگروه کشورمان در بندر آستاراخان روسیه است.

این نخستین مأموریت ناوشکن دماوند به بنادر کشورهای خارجی و دومین سفر ناوگروه های کشورمان به روسیه است. پیش از این و در تیرماه سال 1392 ناوگروه نیروی دریایی ارتش برای نخستین بار عازم کشور روسیه شده بود.

بندر باکو کشور آذربایجان مقصد بعدی ناوگروه صلح و دوستی کشورمان در دریای خزر است.



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:ناو گروه صلح و دوستی ، نداجا ، خبیر, ] [ 21:1 ] [ رحیم ]
[ ]

قتل میلیاردها انسان به دست داعش!

داعش

امروز دست پلید داعش به خون هزاران میلیارد انسان آلوده است! آری درست خواندید. هزاران میلیارد انسان بی گناه. می پرسید چرا؟ از قرآن پاسخ بشنوید که می گوید...



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:گروه افراطی ، داعش ، خبیر, ] [ 20:56 ] [ رحیم ]
[ ]

شاه کلید همه قفلها

افسران - شاه کلید همه قفلها



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 4 آبان 1394برچسب:نماز اول وقت ، شاه کلید ، خبیر, ] [ 20:49 ] [ رحیم ]
[ ]

انهدام پهپاد متخاصم توسط جنگنده نیروی هوایی ارتش

در ادامه رزمایش مشترک «محرم» ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب و شمال غرب کشور یک فروند جنگنده بمب افکن اف 4 (فانتوم) پس از شناسایی و رهگیری پهپاد متخاصم با شلیک دقیق موشک هوا به هوا توانست این پهپاد مهاجم را سرنگون سازد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مرحله از رزمایش، همچنین جنگنده های نیروی هوایی ارتش با کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور ضمن انجام تمرین عملیات سوخت گیری هوایی جهت 
مأموریت های بُرد بلند خود با پشتیبانی نزدیک هوایی از نیروهای سطحی؛ مواضع از پیش تعیین شده را در منطقه هدف بمباران کردند
.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 مهر 1394برچسب:جنگنده فانتوم ، رزمایش محرم ، خبیر, ] [ 20:49 ] [ رحیم ]
[ ]

انهدام پهپاد متخاصم با استفاده از سامانه های پدافندی مرصاد

در ادامه رزمایش مشترک محرم ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب و شمال غرب کشور، پهپاد متخاصم دشمن با استفاده از سامانه های پدافندی مرصاد مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد.

به گزارش قرارگاه رسانه ای رزمایش مشترک محرم آجا، در این مرحله از رزمایش با شلیک موشک های زمین به هوای «شلمچه» از سامانه های بومی «مرصاد» اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند و سامانه های مرصاد پس از انجام شلیک با توجه به شناسایی مکان استقرار خود در کمترین زمان ممکن عملیات جابجایی سریع را تمرین کردند.



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 مهر 1394برچسب:سامانه پدافندی ، رزمایش محرم ، خبیر, ] [ 20:47 ] [ رحیم ]
[ ]

رهبر انقلاب کنار امضای "سید حسن نصرالله" چه نوشتند؟ + عکس

رهبر انقلاب کنار امضای

یکی از رخدادهای جالب دیدار رهبر انقلاب با خانواده سردار شهید همدانی، جمله ای بود که ایشان در کنار جمله یادگاری دبیرکل حزب الله لبنان مرقوم فرمودند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 مهر 1394برچسب:سید علی ، سید حسن ، خبیر , ] [ 22:20 ] [ رحیم ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 18 صفحه بعد