هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران بازدید کرد

هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان متشکل از افسران ارشد دانشکده جنگ هوایی ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

هیئت عالی رتبه ارتش پاکستان متشکل از افسران ارشد دانشکده جنگ هوایی ارتش پاکستان از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

این هیئت متشکل از 14 افسر هوایی، زمینی و دریایی و دو افسر مالزیایی و بنگلادشی به سرپرستی کمودور هوایی عبدل جبارخان، جانشین فرمانده دانشکده هوایی ارتش پاکستان، از قسمت‌های مختلف دانشگاه دافوس آجا از جمله کلاس‌های دانش پایه طرح‌ریزی عملیات هوایی، جنگ کلاسیک، گات پدافند هوایی، راهبردهای قدرت دریایی و عملیات آبخاکی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید به عمل آوردند.

امیر سرتیپ دوم ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: پیشتر تبادل دانشجو را بین دانشگاه‌های جنگ ایران و پاکستان داشته‌ایم و اکنون نیز در حال بررسی اعزام استادان و تبادل استاد برای تدریس در دانشگاه‌های جنگ پاکستان هستیم.

وی همچنین خطاب به این هیئت عالی رتبه نظامی پاکستانی تصریح کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان در سطح بسیار خوبی قرار دارد و ما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران درصددیم که به این روابط توسعه بیشتری بدهیم.

این فرمانده عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  مردم جمهوری اسلامی ایران پاکستان را کشور دوست، هم‌پیمان و برادر خود می‌دانند و این حالت در بین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز وجود دارد بطوریکه اکنون شماری از دانشجویان ارتش پاکستان برای تحصیل در این دانشگاه حضور دارند.

 جانشین فرمانده دانشکده هوایی ارتش پاکستان نیز در این بازدید گفت: در گذشته ارتباطات فراوانی را با دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی داشتیم و مایل هستیم دامنه این همکاری‌های آموزشی و پژوهشی را گسترش بدهیم.

کمودور هوایی عبدل جبارخان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های مهم و مورد نظر ما در گسترش همکاری‌های دوجانبه، تبادل دانشجو و استاد است چرا که می‌دانیم در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ایران توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی فراوانی وجود دارد که در این راستا خواهان تأمین استاد از این دانشگاه برای تدریس در دانشگاه‌های جنگ پاکستان هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه همکاری‌های نظامی در حوزه‌های مختلف بویژه هوایی و دریایی مایل به همکاری هستیم که در این راستا می‌توانیم همکاری‌های دوجانبه آموزشی و پژوهشی فراوانی  داشته باشیم.

 

 



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1395برچسب:ارتش , دانشگاه فرماندهی ,خبیر, ] [ 13:47 ] [ رحیم ]
[ ]

پرواز جنگنده های شکاری بمب افکن نیروی هوایی در رژه روز ارتش

تعدادی از یکان های پروازی نیروی هوایی ارتش شامل اسکادران هایی از جنگنده های شکاری- بمب افکن این نیرو، صبح یکشنبه از پایگاه شهید لشکری برای اجرای رژه روز ارتش به پرواز درآمدند.

تعدادی از یکان های پروازی نیروی هوایی ارتش شامل اسکادران هایی از جنگنده های شکاری- بمب افکن این نیرو، صبح یکشنبه از پایگاه شهید لشکری برای اجرای رژه روز ارتش به پرواز درآمدند.

این جنگنده ها از انواع اف 7، اف 14، اف 5، اف 4، میگ 29، صاعقه و هواپیمای سوخت رسان 707 بودند که در دسته های سه فروندی برای شرکت در رژه این روز بر فراز حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پرواز درآمدند.

همچنین یک فروند سوخت رسان بوئینگ 747 نیز از دقایق ابتدایی صبح یکشنبه برای پشتیبانی و سوخت رسانی به جنگنده ها از پایگاه شهید لشکری در آسمان منطقه رژه هوایی حضور یافت.

رژه مشترک یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 



برچسب‌ها:
[ یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:روز ارتش ,جنگده شکاری , بمب افکن , خبیر, ] [ 17:5 ] [ رحیم ]
[ ]

ملت ما افتخار می کند که ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های دینی و اسلامی دارد

رئیس جمهور در مراسم رژه روز ارتش گفت: ملت ما امروز افتخار می کند که ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های دینی و اسلامی دارد، ارتشی است که به فکر منافع ملی کشور است و از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی کشور و از ایمان و آیین مردم به خوبی حفاظت و حراست می کند.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ یک شنبه 29 فروردين 1395برچسب:29 فروردین , روز ارتش , خبیر, ] [ 17:2 ] [ رحیم ]
[ ]

اندام های حسی

اندام های حسی

ما همواره در حال دریافت اطلاعات گوناگونی از محیط اطراف خود هستیم. اندام های حسی به منزله ی ابزارهای دریافتی از محیط به شمار می روند. این اندام ها که با مراکز عصبی در ارتباط هستند، آن چه را که از محیط گرفته اند، به صورت پیام عصبی در می آورند و به مراکز عصبی مربوط ارسال می کنند. پنج حس مهم در انسان وجود دارد که عبارتند از، حس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه. هرکدام از این حواس عملکرد خاصی دارند و هم چنین دارای اختلالات مخصوصی نیز هستند که در صورت بروز، عملکرد دستگاه حسی را مختل می کند. 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:اندام های حسی ،ابزار دریافتی ،خبیر, ] [ 13:2 ] [ رحیم ]
[ ]

مواضع قاطع رهبری علیه آمریکا

رهبری

 آمریکا از گذشته تا به امروز با رفتار متناقض و عهدشکنی های فراوان باعث عدم اعتماد ایران اسلامی نسبت به خود گشته ، به طوری که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مواضع قاطع ایشان ، اعتماد به سردمداران آمریکایی امری غیرممکن است و افرادی که سعی بر بزک چهره سیاسی آمریکا دارند خائن محسوب می شوند . . .



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:آمریکا،عهدشکنی،رفتار متناقض،خبیر, ] [ 12:57 ] [ رحیم ]
[ ]

اولویت پدافند هوایی، شناسایی به موقع تهدیدها و رویارویی با آنهاست

امیر سرتیپ اسماعیلی اظهار داشت: آنچه که قرارگاه پدافند هوایی دنبال می کند، شناسایی به موقع تهدید ها و رویارویی به موقع با آنهاست.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این قرارگاه اظهار داشت: یکی از وظایف قرارگاه پدافند هوایی، دفاع منسجم و یکپارچه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران است و آنچه که قرارگاه پدافند هوایی دنبال می کند، شناسایی به موقع تهدید ها و رویارویی به موقع با آنهاست.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی در ادامه با بیان اینکه  ما دفاع در عمق را دنبال می کنیم تا غافلگیر نشده و بتوانیم به خوبی از مرزهای کشور دفاع کنیم، افزود: ما  دفاع در عمق را با همه ملزوماتش دنبال می کنیم و در این راستا تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم.

 امیر سرتیپ اسماعیلی همچنین گفت: پدافند هوایی برای جلوگیری از غافلگیری از الگوهای شناسایی متفاوتی از جمله سامانه‌های شنود الکترونیکی که تماماً بومی هستند و عناصر دیده‌بانی بصری که به سامانه‌های الکترواپتیک مجهز هستند و ..... استفاده می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به توانمندی راداری ایران گفت: در گذشته سامانه‌های راداری ما فقط سامانه‌های راداری استقراری و در یک طیف فرکانس بودند اما امروز رادارهایمان را متحرک کرده ایم تا چابکی را در پدافند افزایش داده و طیف فرکانس آنها را متنوع ‌کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: طیف‌های متعدد فرکانس، این توانمندی را به پدافند می دهد که در برابر جنگ الکترونیک بسیار مقاوم شود و قابلیت کشف اهداف دیگر با نوع و سازگاری‌های دیگر را هم داشته باشد.

امیر اسماعیلی در پایان گفت: فنآوری تولید رادار از فنآوری های بسیار پیشرفته در دنیاست که امروز ما با تکیه بر دانش بومی و استفاده از نیروهای جوان، خلاق و ارزشی کشور توانسته ایم نیاز خود را در حوزه کشف و شناسایی در فرکانس ها و بُردهای مختلف تامین کنیم.



برچسب‌ها:
[ جمعه 20 فروردين 1395برچسب:پدافند هوایی ، فناوری ،تولید رادار ، خبیر, ] [ 12:44 ] [ رحیم ]
[ ]

پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 فروردين 1395برچسب:پیام رهبری ، اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل ، خبیر, ] [ 21:38 ] [ رحیم ]
[ ]

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با سربازان نقاط صفر مرزی دیدار نمود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همزمان با ششمین روز از سفر به مناطق جنوب غرب کشور با حضور در مناطق صفر مرزی با سربازان پایگاه های مرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همزمان با ششمین روز از سفر به مناطق جنوب غرب کشور با حضور در مناطق صفر مرزی با سربازان پایگاه های مرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ارتش به مناطق عملیات راهیان نور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  ارتش با حضور در یادمان های چذابه، فکه و پایگاه مرزی پرچم، به مقام والای شهدا اَدای احترام کرده و با سربازان و رزمندگان غیور ارتش در این مناطق دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، به تشریح پیام نوروزی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پرداخت و تصریح کرد: همگان در این سال، اقدام و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را باید مد نظر قرار بدهند.

گفتنی است حجت الاسلام آل هاشم در پایان این دیدار، هدایایی نیز به مناسبت فرا رسیدن سال جدید به کارکنان و سربازان حاضر در این مناطق اهدا نمود.   



برچسب‌ها:
[ سه شنبه 3 فروردين 1395برچسب:نقطه صفر مرزی ، ارتش ، خبیر, ] [ 21:28 ] [ رحیم ]
[ ]

نمایشگاه راهیان نور پدافند هوایی در کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

نمایشگاه راهیان نور ویژه بازدید زائرین مناطق جنگی دفاع مقدس با حضور سرتیپ دوم کاظمی ارشد نظامی ارتش در غرب کشور و سایر فرماندهان و مسولین استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از کرمانشاه؛ در این نمایشگاه سامانه ها و تجهیزلات راداری، موشکی و توپخانه ای پدافند هوایی به نمایش در آمده و زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس ضمن بازدید از این نمایشگاه با عملیات های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس از زبان راویان حاضر در نمایشگاه آشنا خواهند شد.



برچسب‌ها:
[ شنبه 29 اسفند 1394برچسب:نمایشگاه ، راهیان نور ، پدافند هوایی ، خبیر, ] [ 7:49 ] [ رحیم ]
[ ]

کاریکاتور/ تشابه داعش و رژیم سعودی

دانلود کاریکاتور,عکس کاریکاتور,کاریکاتور,جلاد,آل سعود,سقوط,رژیم سعودی,اعدام,داعش

« هیچ تفاوتی بین اقدامات داعش و رژیم سعودی که از گروه های تروریستی در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کند وجود ندارد بنابراین این رژیم نمی تواند بخشی از جنگ برضد تروریسم باشد.»



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 17 اسفند 1394برچسب:کاریکاتور,داعش , عربستان , خبیر, ] [ 19:59 ] [ رحیم ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد