پاینده باشی سید

افسران - پاینده باشی سید



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:خبیر, ] [ 20:17 ] [ رحیم ]
[ ]

شبکه های اجتماعی

افسران - تلگرام و غیره



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:شبکه های اجتماعی ، آسیب ، تهدید ، خبیر, ] [ 20:13 ] [ رحیم ]
[ ]

تانک کرار وارد چرخه نیروی زمینی ارتش شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از ورود تانک کرار به چرخه این نیرو خبر داد و گفت: تانک کرار، تانکی است که وزارت دفاع با همکاری نیروهای مسلح ساخته و دارای قابلیت های بسیاری می باشد.

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 26 بهمن 1394برچسب:نزاجاٖ , کرار ,توانمندی ,دستاورد ,خبیر, ] [ 19:55 ] [ رحیم ]
[ ]

سرلشکر محمد سلیمی از نگاه فرماندهان و مسئولان

سرلشکر محمد سلیمی از نگاه فرماندهان و مسئولان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

سرلشکر سلیمی همواره خود را در موضع دفاع از امام و رهبری قرارمی داد

امیر سرلشکر محمد سلیمی به عنوان استاد و معلم نظامیان و یک افسر فرهیخته، گام به گام در کنار نماینده حضرت امام در جبهه ها حضور داشتند و به ایشان مشورت می دادند و اوج موفقیت و همکاری ایشان در عملیات آزادسازی سوسنگرد از محاصره بود.

وی در وزارت دفاع نیز با دانش نظامی خوبی که داشتند، توانست به خوبی این وزراتخانه را ساماندهی کنند و سال های بعد نیز به عنوان مشاور عالی حضرت امام و رهبری در تمشیت امور نیروهای مسلح همکاری می کردند و در زمانی که نیاز شد رهبرمعظم انقلاب ایشان را به عنوان فرمانده کل ارتش منصوب کردند و در آن دوران نیز نقش برجسته ای از انضباط و دانش نظامی ایشان به ظهور رسید.

سرلشکرسلیمی همیشه و در همه امور خودشان را در موضع دفاع از فرزند زهرا(س) و فرزند رسول خدا(ص) یعنی حضرت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب قرار می دادند و همواره تلاش می کردند تا مورد رضای خدا و امام و رهبری باشند. 

 

فرمانده کل ارتش:

سرلشکر سلیمی از نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند

امیر سرلشکر محمد سلیمی از جمله نیروهای انقلابی قبل از انقلاب بودند که از ابتدا با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) چه در دوره رئیس جمهوری و چه در دروان رهبری معظم له با ایشان بودند و همانگونه که در پیام فرماندهی معظم کل قوا نیز اشاره شده، ایشان از جمله نادر کسانی هستند که در پیام معظم له به عنوان دوست و همکار تلقی شدند سرلشکر سلیمی فردی ولایی بود و عاقبت به خیری ایشان با این مولفه که مورد رضایت نایب امام زمان(عج) بودند، خود سعادتی است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

سرلشکر سلیمی عامل موثری در همراهی بدنه ارتش با انقلاب بود

امیر سرلشکر محمد سلیمی فرماندهی متدین، ولایی، متشرع و اخلاق مدار بود که قبل از پیروزی انقلاب سعی وافری در ایجاد تشکل های مذهبی و دریافت رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت و موجب روشنگری و همراهی بدنه ارتش در مسیرپیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی امام     خامنه ای(مد ظله العالی) شد تا آنجا که به علت تلاش ها و اقداماتی که در راه تبلیغ دین انجام داد چندین بار از سوی ساواک احضار و مورد بازخواست و بازجویی قرار گرفت.

وی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به مبانی دینی و شرعی اعتقادی خاص داشت همواره با ترویج و تبیین افکار و اندیشه های نورانی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای منشا خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی های دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش سرافراز آن بوده است.

 معاون اجرایی ارتش:

سرلشکر سلیمی از بنیانگذاران ارتش انقلابی بودند

امیر سرلشکر سلیمی یک الگوی شایسته و اسوه اخلاق، شجاعت، ولایتمدار و افسری با بصیر بودند بطوریکه قبل از به ثمر نشستن پیروزی انقلاب با رهبری جمهوری اسلامی ایران ارتباط داشتند و  از بنیانگذاران ارتش انقلابی قبل از انقلاب بودند وی در نهایت فرماندهی خستگی ناپذیر، متدین و متشرع بود.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع بود

امیرسرلشکر سلیمی یک انقلابی شجاع، متدین و سرباز واقعی ولایت بود و در اویل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در کنار امام و رهبری کار ساماندهی نیروی های انقلابی را برعهده داشت.

ایشان در اوایل انقلاب زمانی که گروه های ضد انقلاب شعار انحلال ارتش را سر می دانند و قصد داشتند با انحلال آن به انقلاب اسلامی ایران صدمه بزنند با ارتباطی که با امام و رهبری به عنوان یک نیروی انقلاب داشتند مانع این کار شدند.



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:امیر سلیمی , سرباز , ولایت , خبیر, ] [ 20:40 ] [ رحیم ]
[ ]

چرا مرگ بر آمریکا؟

افسران - چرا مرگ بر آمریکا؟



برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:آمریکا ، شیطان ، مرگ بر آمریکا ، خبیر, ] [ 20:37 ] [ رحیم ]
[ ]

دیدار پاسداران نیروی دریایی با فرمانده معظم کل قوا


رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر (یکشنبه) با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان آمریکایی به آب‌های جمهوری اسلامی ایران، اقدام و متجاوزان را بازداشت کرده بودند، دیدار کردند و آنان را از نزدیک مورد تفقد قرار دادند و در این دیدار فرمودند: «این کار شجاعانه، همراه با ایمان بود.کار شما بسیار عالی، جالب و به‌هنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی‌ها را به آب‌های ما کشاند تا با اقدام به‌هنگام شما، آن‌گونه با دست‌هایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.»



برچسب‌ها:
[ دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:دیدار ، کار شجاعانه ، خبیر, ] [ 19:32 ] [ رحیم ]
[ ]

از امام زمان(عج) چه بخواهیم؟

قصه‌هایی هست از تشرّفات افرادی كه از امام پول، زن، سلامتی و امثال آن را می‌خواسته‌اند. اینها همه خوب است. ولی چرا انسان از حضرت آن چیزی را كه خود آن حضرت از خدا می‌خواهد طلب نكند؟

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:امام زمان عج ، خواستن ، خبیر, ] [ 19:11 ] [ رحیم ]
[ ]

امام زمان خود را بشناسیم!

امام زمان

مسأله مهدویت علاوه بر اینكه یك امر مسلّم دینی و اسلامی است، تقریباً به عنوان یك موضوع عمومی در میان بسیاری از امت های گذشته مطرح بوده و مورد انتظار بشر قرار گرفته است. و شناخت امام و به خصوص امام زمان (عج الله فرجه)، عامل پیوند ما با خداوند متعال می باشد.



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:امام زمان عج ، مهدویت ، مهدی ، خبیر, ] [ 19:3 ] [ رحیم ]
[ ]

گزینه‌های دشمن در مقابل ملت ایران اثری ندارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در یادواره 136 شهید شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی یکی از ابعاد نفوذ دشمن است و دشمن اعلام می‌کند گزینه‌های زیر و روی میز دارد اما این گزینه‌ها در مقابل ملت ایران اثری ندارد.

 امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در یادواره 136 شهید شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی یکی از ابعاد نفوذ دشمن است و دشمن اعلام می‌کند گزینه‌های زیر و روی میز دارد اما این گزینه‌ها در مقابل ملت ایران اثری ندارد.

او با بیان اینکه3600 نقطه کشور توسط قرارگاه پدافند هوایی پوشش داده‌ می‌شود و کار پدافند هوایی شبانه‌روزی و 24 ساعته است، افزود: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون خون شهدا می باشیم.

وی مسیر حاکمیت کشور را الهی نامید و تصریح کرد: قرار گرفتن در این مسیر با اطاعت از فرمان و امر ولایت است و شهدا این مسیر را پیمودند و ولایت‌مداری و ‌ایستادگی خانواده شهدا و ملت غیور ایران موجب شده تا این مسیر به خوبی طی شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه دنیای امروز دنیای چند قطبی به لحاظ توزیع قدرت می باشد، تصریح کرد: امروز در دنیا استعمارگران از طرق مختلف از جمله شرکت‌های چند ملیتی فرهنگ کشورها را هدف قرار می‌‌دهند و باعث منسوخ شدن زندگی و فرهنگ سنتی کشورها می شوند.

وی ادامه داد: آنها به دنبال نفوذ فرهنگی در ملل دیگر هستند و ماموریتشان انتقال فرهنگ غرب است.

سرتیپ اسماعیلی نفوذ فرهنگی را کم‌هزینه‌ترین نوع تهاجم برای دشمن دانست و یادآور شد: یکی از ابزار دشمن برای نفوذ فرهنگی ماهواره ها و فضای مجازیست و ما اگر مراقب نباشیم دچار شبیخون فرهنگی خواهیم شد.

وی تضعیف روحیه اجتماعی را از دیگر ابعاد نفوذ عنوان کرد و یادآور شد: جوانان نباید ناامید باشندچرا که ما اکنون در امنیت کامل هستیم و این امر شعار نیست و واقعیت است. ما با 37 سال تحریم در مقابل کشورهای قدرتمند دنیا ایستادیم و بیداری اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده ‌است.

اسماعیلی در پایان سخنانش ایجاد شکاف مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن را یکی دیگر از اهداف دشمن دانست و گفت: علی رغم تلاش دشمنان، مردم ایران وحدت را حفظ و سنی و شیعه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

 

 



برچسب‌ها:
[ یک شنبه 4 بهمن 1394برچسب:نفوذ دشمن ,گزینه روی میز , پدافند , خبیر, ] [ 11:30 ] [ رحیم ]
[ ]

ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

او گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین المللی در بندرعباس پهلو گرفت.

ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از پایان ماموریت 39 روزه خود در آبهای بین المللی صبح امروز یکشنبه در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال جانشین فرمانده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان این نیرو قرار گرفت.

فرمانده ناوگروه سی وهفتم نیروی دریایی ارتش در آئین استقبال رسمی از بازگشت این ناو گروه در جمع خبرنگاران گفت: این ناو گروه در مدت ماموریت خود حدود یکهزار و 400 کشتی تجاری و نفتکش را اسکورت و رهگیری کرد و در این مدت چهار درگیری با دزدان دریایی داشته که دو کشتی تجاری و دو نفتکش از دست دزدان دریایی نجات یافتند.

امیر دریادار رضا عباسی، با اشاره به پنج هزار و 500 مایل دریایی طی شده توسط این ناوگروه، افزود: این ناوگروه که دارای 350 نفر نیرو بود از ناوشکن رزمی جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی تُنب تشکیل می شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور در دریاهای آزاد علاوه بر اینکه نشانه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است، این پیام را نیز دارد که برای برقراری امنیت نیازی به حضور نظامی کشورهای دیگر نیست.

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده از بندرسلاله کشور عمان بازدید داشته و ابلاغ کننده پیام صلح و دوستی ملت و کشور ایران برای مردم آن سرزمین بودیم.

جانشین فرماندهی منطقه یکم نداجا افزود: ناوگروه 38 ارتش جمهوری اسلامی پس از رزمایش ولایت 94 به ماموریت آب های آزاد اعزام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ناوگروه 38 دانشجویی بوده و اهداف آموزشی ، اطلاعاتی و عملیاتی را دنبال خواهد کرد که متشکل از ناو جمهوری اسلامی بوشهر، ناو لاوان و ناوشکن بایندر خواهد بود.

 

 



برچسب‌ها:
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد