«مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی ملموس است

«مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به ‌مناسبت پنجم اسفند، روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی نهاجا این روز را به ریاست و کارکنان این اداره تبریک گفت و افزود: «مهندسی» در تمامی سطوح نیروی هوایی قابل مشاهده و ملموس است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی همزمان با پنجم اسفند ماه روز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی و روز «مهندس» با حضور در اداره مهندسی این نیرو ضمن قدر دانی از فعالیت های انجام شده، این روز را به ریاست و کارکنان اداره مهندسی نهاجا تبریک گفت.

همچنین در این بازدید، امیر شاه صفی از اقدامات اداره مهندسی نهاجا و بویژه امیر سرتیپ دوم عباس زاده رئیس این اداره تقدیر کرد و گفت: احداث، بازسازی و نوسازی از امور جاری نیروی هوایی است و در واقع بحث مهندسی در همه سطوح این نیرو قابل مشاهده و ملموس است.

وی با بیان اینکه ساخت بنا از کارهای نیک است و در کارنامه فرد ثبت می‌شود، افزود: رئیس و کارکنان اداره مهندسی با تلاش شبانه روزی خود کارهای بزرگی اعم از ساخت مساجد، مقبره شهدا، اماکن نظامی و... انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 6 اسفند 1394برچسب:نیروی هوایی ، اداره مهندسی ، خبیر, ] [ 23:16 ] [ رحیم ]
[ ]